Παρασκευή, 11 Οκτωβρίου 2013

ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΖΗΤΟΥΝ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΠΟΡΤΑ ΣΕ ΠΟΡΤΑ - ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗ ΙΣΤΙΑΙΑ NEWS

Σπείρα δύο αντρών, προσποιούμενοι τους εφοριακούς, ζητούν άμεσα χρηματικά ποσά από πόρτα σε πόρτα στην Ιστιαία.
 

Ήταν σήμερα το μεσημέρι όταν ένας άνδρας χτύπησε την πόρτα της πατρικής μου οικίας στην Ιστιαία, συστηνόμενος ως εφοριακός.
Αφού ανάφερε τα στοιχεία, τόσο τα δικά μου όσο και της μητέρας μου, συγγενικό μου πρόσωπο του άνοιξε.
Μόλις διαπίστωσε ότι απουσιάζουμε, ζήτησε 600 ευρώ για πληρωμή παράβολου, προφασιζόμενος ότι η εφορία θα μας επιστρέψει άμεσα το ποσό των 2.000 ευρώ.
Ευτυχώς το συγγενικό μου πρόσωπο δεν έπεσε στην παγίδα, ενημερώνοντας το Αστυνομικό Τμήμα Ιστιαίας.
 

Πρόκειται για δύο άντρες, ο ένας ηλικίας μεταξύ 40 ως 50 ετών -που χτύπησε την πόρτα- και ο άλλος ηλικίας μεταξύ 60 ως 70 ετών που παρέμεινε στο ΙΧ επιβατικό αυτοκίνητο χρώματος μπλε σκούρο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου