Πέμπτη, 23 Ιανουαρίου 2014

Η αληθινή ιστορία του Μαριά

Από την επεισοδιακή χθεσινή συνεδρίαση της Βουλής προσωπικά ξεχώρισα τον δυναμίτη Νότη «ήμουν κι εγώ ΠαΣοΚ» Μαριά  που ζητούσε την άρση ασυλίας του Αργύρη Ντινόπουλου γιατί ο τελευταίος σε ένα προεκλογικό πάνελ τον κατηγόρησε ότι είναι πολύ ΠαΣοΚ. 

Ο σεμνός Νότης είπε στη Βουλή ότι ήταν του «πατριωτικού ΠαΣοΚ, όχι του εκσυγχρονιστικού» - φαντάζομαι το έκανε για λόγους οικονομίας χρόνου.

Εγώ πάλι, που δεν έχω κανένα πρόβλημα οικονομίας, ούτε χρόνου ούτε χώρου, και διαθέτω και μνήμη ελέφαντα, θέλω να διορθώσω κάπως αυτά που λέει ο και σεμνότυφος Νότης.


Το παλικάρι αυτό, λοιπόν, δεν ήταν κανενός «πατριωτικού» ΠαΣοΚ: ήταν του ΠαΣοΚ της μαμάς Μαργαρίτας και του γιου Νίκου. Ο Νίκος τον επέβαλε ως υποψήφιο βουλευτή Φθιώτιδας το 2000 διά... αυτοπρόσωπης παρουσίας στο Πολιτικό Συμβούλιο του κόμματος, αυτός τον έκανε αργότερα πρόεδρο ενός οργανισμού (κατάρτισης ή κάτι τέτοιο) και περίπου...
«σκότωνε κόσμο» (κατά την ευφυή έκφραση φίλου στελέχους του ΠαΣοΚ της περιοχής Φθιώτιδας) για «πάρτη» του! Μετά το 2004 που ο Γιώργος έγινε πρόεδρος του κόμματος ο «πολυτάλαντος» Νότης περιέφερε εαυτόν ως «σύμβουλο» του προέδρου...

Λόγω της «προσφοράς» του, παραμονές των νομαρχιακών εκλογών του 2006 ο Γιώργος πήρε μια μέρα το αμάξι και την ακολουθία του και «πετάχτηκε» ώς τη Λαμία να τον εγκαταστήσει ως υποψήφιο νομάρχη Φθιώτιδας, αλλά αυτό δεν φαίνεται να τον ωφέλησε και πολύ - πάτωσε...

Αυτά ήταν εν συντομία όσα ξέχασε να πει ο Νότης «ήμουν κι εγώ ΠαΣοΚ» Μαριάς. Εκτός πια και αν το έκανε σκοπίμως για να μην εξαγριωθεί ο παρακαθήμενος πρόεδρος του κόμματος «Π. Καμμένος και Σία Ανεξάρτητοι Ελληνες» Π. Καμμένος, ο οποίος ακούει το όνομα Παπανδρέου και βγάζει «φλύκταινες» - μέχρι μήνυση μπορεί να σου υποβάλει η δικηγόρος σύζυγος, κατ' εντολήν του...

Γ Παπαχρήστος-ΤΑ ΝΕΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου