Τρίτη, 15 Ιουλίου 2014

Στο πόδι πάλι η ΤΡΑΓΑΝΑ με τα πλευρικά διόδια - Σήμερα 15/7 λαϊκή συνέλευση!

 

Σε λαϊκή συνέλευση καλούνται σήμερα το απόγευμα στις 7:00 οι κάτοικοι της Τραγάνας στον χώρο του ΚΑΠΗ στο Δημοτικό Διαμέρισμα του Δήμου των Λοκρών, διαμαρτυρόμενοι για την απόφαση της εταιρείας Αυτοκινητοδρόμων να εγκαταστήσει μόνιμα πλευρικά διόδια στην είσοδο του χωριού, στον  παράδρομο της  Εθνικής Οδού εκεί που τώρα λειτουργούν τα πλευρικά διόδια. 
Στην διάρκεια της λαϊκής συνέλευσης αναμένεται να αποφασίσουν για τους τρόπους αντίδρασης στην συγκεκριμένη απόφαση την οποία με μια σειρά επιχειρημάτων τη θεωρούν παράνομη.
Μάλιστα σε σχετική τους ανακοίνωση υπογραμμίζουν:       
«Η απόφαση  της εταιρείας είναι παράνομη  διότι η είσοδος του κόμβου εφάπτεται του σχεδίου πόλεως του χωριού και δεν λαμβάνει υπόψιν της τον νόμο για την ασφάλεια των κατοίκων από την υπεραστική κυκλοφορία, δεν λαμβάνει υπόψιν της ότι στα 5 μ από την είσοδο ήδη υπάρχουν κατοικίες ,μία από τις δύο πλατείες του χωριού, αλλά και ο δρόμος που ενώνει την παραλία Τραγάνας με το χωριό. Οι επιπτώσεις οι κυκλοφοριακές στο χωριό , που είναι το μοναδικό που έχει στην είσοδό του διόδια, θα είναι πολύ ακόμη μεγαλύτερες και τα φορτηγά, παρότι απαγορεύεται πάνω από 9 τόνους να περνούν από το χωριό, ήδη περνούν, λόγω και του διπλασιασμού του διοδίου θα περνούν ,όλα μέσα από το χωριό και ήδη έχουν κάνει την ζωή τους κόλαση. 
 Οι κάτοικοι του χωριού καλούν τους βουλευτές, τον νυν και τον μέλλοντα περιφερειάρχη, τον δήμαρχο , το δημοτικό συμβούλιο, τις δικαστικές αρχές του τόπου, την αστυνομία να πράξουν τον καθήκον τους και να βάλουν τέλος στο χρόνιο βάσανο των δύο χωριών ,τα πλευρικά διόδια Τραγάνας που πρέπει να καταργηθούν για 3 κυρίως λόγους: 
1. Το μοναδικό χωριό που εφάπτεται το σχέδιο πόλης του στην ΕΟ και έχει διόδια για να μπει ο κάθε κάτοικος στο χωριό του(ανισότητα με τους υπολοίπους κατοίκους της χώρας),ενώ 1 χλμ πιο πέρα υπάρχουν τα κεντρικά διόδια και αν φύγεις για Αθήνα πρέπει να διπλοπληρώσεις!
2. Δεν λαμβάνεται καθόλου υπόψιν η ασφάλεια της υπεραστικής συγκοινωνίας,εφόσον η κατασκευή είναι «μέσα» στο χωριό !
3. Δεν λέει στην Μελέτη Περιβαλοντικών  Επιπτώσεων την αλήθεια , μιας και κατευθύνει υπερτοπική κυκλοφορία μέσα από δύο χωριά (Προσκυνά, Τραγάνα) και επιβαρύνεται 10 φορές περισσότερο η κυκλοφορία καθώς και τα καυσαέρια με αποτέλεσμα να επιβαρύνονται 1500 κάτοικοι ,για μια κακή μελέτη-πρόταση της εταιρείας και χωρίς νόημα, το να έχει και πλευρικά διόδια στην ΤΡΑΓΑΝΑ.»





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου