Τετάρτη, 30 Ιουλίου 2014

Η ΕΛΜΕ Φθιώτιδας για το θέμα των υπεραριθμιών


ΕΝΩΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ
ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ                                                  Λαμία 29 – 7 - 2014
ΝΟΜΟΥ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ                                                                    
Πλατεία Πάρκου 13  ΤΚ 35100  ΛΑΜΙΑ
Τηλ. - Fax 2231028807                                                  ΠΡΟΣ:  ΣΧΟΛΕΙΑ ΝΟΜΟΥ
Ιστοσελίδα:  http://elmefth.blogspot.gr                                    ΜΜΕ
Email : elmelami@otenet.gr & elmefth@gmail.com                                 


ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΕΣ - ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΕΣ - ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ


   Μετά από πολύμηνη  καθυστέρηση  ξεκίνησαν, επιτέλους, οι διαδικασίες για την τοποθέτηση των εκπαιδευτικών σε οργανικές θέσεις. Tο Π.Δ. 50/96 ορίζει ότι οι κάθε είδους μεταθέσεις πραγματοποιούνται από το ΚΥΣΔΕ μέχρι τέλος Μάρτη και στη συνέχεια τα ΠΥΣΔΕ, μέχρι τέλος Απρίλη, προχωρούν στις οριστικές τοποθετήσεις και βελτιώσεις. Είναι αποκλειστική ευθύνη του Υπουργείου Παιδείας το ότι οι διαδικασίες αυτές μεταφέρονται μέσα στον Ιούλιο και μάλιστα με κλειστά σχολεία, για προφανείς λόγους.

   Πέρυσι το Υπουργείο

-  Αύξησε κατά δύο ώρες το ωράριο των καθηγητών

-  Συγχώνευσε - κατάργησε σχολεία

-  Αύξησε τον αριθμό των μαθητών στα τμήματα

-  Άλλαξε την ακολουθούμενη διαδικασία και με όσα ορίζει το ΠΔ 50/96 με την 97338/Δ2/24-06-2014 εγκύκλιο και δεν υπολογίζονται οι οργανικές θέσεις με βάση το ωρολόγιο πρόγραμμα κάθε σχολικής μονάδας και τις ώρες της ομάδας σχολείων στην οποία ανήκει η σχολική μονάδα αλλά τα κενά και πλεονάσματα υπολογίζονται με την ψυχρή λογιστική της διαίρεσης του συνολικού αριθμού των ωρών διδασκαλίας των αντίστοιχων μαθημάτων δια του συνολικού αριθμού ωρών υποχρεωτικού ωραρίου των «οργανικά ανηκόντων καθηγητών» σε κάθε περιοχή μετάθεσης.

   Αποτέλεσμα ελάχιστες μεταθέσεις, απορρίφθηκε το 91% των αιτήσεων (7.607 αιτήσεις), παρά το γεγονός ότι από το καλοκαίρι του 2013 μέχρι φέτος κατατέθηκαν πάνω από 7.000 αιτήσεις για συνταξιοδότηση ενώ και το ίδιο το Υπουργείο κάνει λόγο για πάνω από 20.000 κενά το Σεπτέμβριο συνολικά στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.

   Το ίδιο έκανε και η πλειοψηφία του ΠΥΣΔΕ Φθ/δας με αποτέλεσμα να εμφανίζεται υπερβολικός αριθμός υπεραρίθμων.

   Εκφράζουμε τη διαφωνία μας με τους πίνακες των οργανικών κενών και υπεραριθμιών, γιατί αυτά στηρίχθηκαν

-  την αντιεκπαιδευτική πολιτική κυβέρνησης -Ε.Ε., είναι αποτέλεσμα των χιλιάδων συμπτύξεων και συγχωνεύσεων τμημάτων και σχολείων, των ελάχιστων διορισμών

-  της γενίκευσης των ελαστικών εργασιακών σχέσεων και της κατάργησης της μονιμότητας - οργανικότητας

-  στο πελατειακό σύστημα όπου με τις υπερβολικές υπεραριθμίες δίνει το δικαίωμα σε εκπαιδευτικούς με πολύ λιγότερα μόρια να καλύψουν οργανικές θέσεις αντί συναδέλφων από περιφερικά σχολεία με πολύ περισσότερα μόρια δημιουργώντας αδικίες. Ουσιαστικά καταργούν τις βελτιώσεις θέλοντας να δείξουν πλεονάζον προσωπικό.

  Ζητάμε από το ΠΥΣΔΕ να μην ακολουθήσει πιστά την κυβερνητική πολιτική και να αλλάξει  τους πίνακες  λαμβάνοντας υπόψη έστω και την τελευταία στιγμή τα παρακάτω αιτήματά μας :

-  Οι όποιες υπεραριθμίες να υπολογίζονται σε σχολεία όπου υπάρχουν αλλαγές σε τμήματα και όχι ΑΠΛΩΣ επειδή περισσεύουν.

-   Το όριο για τη δημιουργία οργανικών κενών να υπολογιστεί στο μέσο ωράριο  (20/2 =10) και όχι να υπολογίζεται στο μεγαλύτερο ωράριο (23/2≈12) .

-   Να υπολογιστεί το Project  και η Διαθεματική Εργασία ως μάθημα 1ης ανάθεσης.

Να υπολογιστούν τα διευθυντικά κενά στα οργανικά για την κάλυψη των πραγματικών αναγκών των σχολείων και τη μείωση των υπεραρίθμων

-   Να αντιμετωπιστούν οι ΠΕ04 ως ενιαίος κλάδος για την αποφυγή ανακατατάξεων και τριβών μεταξύ των συναδέλφων.


Ενημερωτικά για τη διαδικασία των υπεραριθμιών.

-  Αίτηση άρσης υπεραριθμίας καταθέτουν μόνο οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να ρυθμίσουν την υπεραριθμία τους. Η άρση της υπεραριθμίας δεν είναι υποχρεωτική.

-  Ο υπεράριθμος εκπαιδευτικός (είτε κάνει, είτε δεν κάνει αίτηση για ρύθμιση της υπεραριθμίας) δε χάνει την οργανική του θέση. Η οργανική που κατείχε χάνεται μόνο αν τοποθετηθεί σε νέα οργανική.

-  Η υπεραριθμία ρυθμίζεται πρώτα σε οργανικό  κενό εντός της ομάδας που  ανήκει το σχολείο στο οποίο υπηρετεί ο υπεράριθμος εκπαιδευτικός. Για να τοποθετηθεί ο υπεράριθμος εκπαιδευτικός σε οργανικό κενό άλλης (όμορης) ομάδας θα πρέπει αφενός να μην υπάρχει κενό σε σχολείο της ομάδας στην οποία έχει την οργανική του και αφετέρου να υπάρχει κενό σε σχολείο της όμορης ομάδας, μετά από τις τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών της ομάδας αυτής.

-  Μετά την τοποθέτηση των υπεραρίθμων ακολουθούν οι ενστάσεις και στη συνέχεια αρχίζει η διαδικασία της οριστικής τοποθέτησης των συναδέλφων σε διάθεση ΠΥΣΔΕ των συναδέλφων που πήραν  μετάθεση από άλλο  ΠΥΣΔΕ  και όσων συναδέλφων ζητούν βελτίωση.

-  ΠΡΟΣΟΧΗ οι συνάδελφοι που ζητούν (μετά την άρση υπεραριθμιών) τοποθέτηση να δηλώσουν όλα τα σχολεία με τη σειρά προτίμησης τους άσχετα αν υπάρχει κενό στους πίνακες  του ΠΥΣΔΕ.

Για το Δ.Σ της Ε.Λ.Μ.Ε Ν. Φθιώτιδας 

      Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                       Η ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ     
  

  Γιάννης Αλιμήσης               Τζένη Παπαγιαννοπούλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου