Τετάρτη, 3 Σεπτεμβρίου 2014

Το «Ωχ Παναγία μου.. Ωχ Παναγία μου και Χριστέ μου..» εκέκραξε ο Τραγάκης


Στις εκλογές έλαβε μόλις 293 ψήφους. Λογικό και φυσιολογικό να μην ασχοληθεί κανείς μαζί της.

Να, όμως, που γύρισε ο τροχός και η εκ Χίου ορμώμενη Μαρία Σόδη Σταυρινούδη ανάγκασε σήμερα τους πάντες να ασχοληθούν μαζί της...

Ο λόγος;

Μα φυσικά το βαθύ ντεκολτέ με το οποίο επέλεξε να παρουσιαστεί ενώπιον ιερέα και βουλευτών για να ορκιστεί βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας στην θέση του παραιτηθέντα Σταμάτη Καρμαντζή.


Η εντυπωσιακή βουλευτίνα, είναι βέβαιο πως στο εξής θα δώσει άλλο ενδιαφέρον στις συνεδριάσεις και ενδεχομένως να αποτελέσει και το "καρότο" για μια μεγαλύτερη συμμετοχή των εθνοπατέρων στις ολομέλειες.

Ο κύριος Τραγάκης, μάλιστα, έδειξε νωρίς-νωρίς το δρόμο στους συναδέλφους του, καθώς την ώρα της ορκωμοσίας της κυρίας Σόδη Σταυρινούδη και παραβλέποντας τη... δύναμη του μικροφώνου, ψέλλισε ένα (όχι και τόσο) θεοσεβούμενο «Ωχ Παναγία μου.. Ωχ Παναγία μου και Χριστέ μου..».

VIDEO-ΟΡΚΩΜΟΣΙΑ από realmedialive

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου