Δευτέρα, 27 Οκτωβρίου 2014

Σάλος στο Twitter για τα stress tests των τραπεζών και τις… διαφημίσεις στα ΜΜΕ

Όσο πλησίαζε η μέρα ανακοίνωσης των αποτελέσματων των stress tests, τόσο περισσότερες διαφημίσεις τραπεζών έκαναν την εμφάνιση τους στα ΜΜΕ

Η σημερινή ανακοίνωση των stress tests και τα αποτελέσματα των ελληνικών τραπεζών, λειτούργησαν ως ένα εξαιρετικό παράδειγμα της αλλαγής εποχής που βιώνουμε στην ενημέρωση, από τη στιγμή που τα social media κατάφεραν να εδραιωθούν, και να λειτουργήσουν ως αντίβαρο στα παραδοσιακά, συστημικά ΜΜΕ.
Σε αντίθεση λοιπόν με την εικόνα “ευδαιμονίας” που πέρασε στα περισσότερα ελληνικά ΜΜΕ, στο Twitter κυρίως προκλήθηκε θύελλα αντιδράσεων για τον τρόπο με τον οποίο παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα των stress tests των ελληνικών τραπεζών, με πολλούς χρήστες του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου να επικαλούνται τα σχετικά δημοσιεύματα ξένων ΜΜΕ, με μάλλον… διαφορετικό συμπέρασμα.

Αρκετοί έκαναν viral τα ρεπορτάζ των New York Times, του BBC και του Dow Jones, που εστίαζαν στο γεγονός ότι 3 ελληνικές τράπεζες δεν κατάφεραν να εκπληρώσουν τους όρους των stress tests για να πάρουν “προβιβάσιμο” βαθμό, κάτι που εκτιμούσαν ότι θα φανεί τις επόμενες ημέρες από την αντίδραση των αγορών.

Το πιο… δημοφιλές πάντως θέμα μεταξύ εκείνων που αμφισβήτησαν την αξιοπιστία των συστημικών ελληνικών ΜΜΕ, αφορούσε τις διαφημίσεις από τράπεζες που έχουν τα Μέσα αυτά, και που σύμφωνα με τους επικριτές τους δεν τους επιτρέπουν να αποτυπώσουν μια διαφορετική πραγματικότητα, με την ευχέρεια που το κάνουν τα διεθνή ΜΜΕ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου